Usvojene odluke kojima se unapređuje rad gradske administracije u Novom Pazaru
13.9.2013. 00h
Na sednici Skupštine grada Novog Pazara, koja je održana 29. avgusta usvojena su akta kojima se propisuje efikasniji i kvalitetniji rad Gradskih uprava u sprovođenju administrativnih postupaka. Odbornici Skupštine grada su doneli Odluku o uspostavljanju registra administrativnih postupaka koji se sprovode u Gradskoj upravi Novog Pazara.
Takođe, doneta je Odluka i Pravilnik o racionalizaciji rada Gradskih uprava u Novom Pazaru. Ovim aktima se bliže uređuje način postupanja organa uprave u administrativnim postupcima po zahtevima stranaka, a odnose se na skraćenje rokova za rešavanje predmeta, eliminaciju nepotrebnih dokumenata, pribavljanje određenih dokumenata po službenoj dužnosti, uvođenje standardizovanih obrazaca itd.
Obe odluke i pravilnik su pripremljeni na osnovu analize svih administrativnih postupaka koji se sprovode u gradskim upravama i usvojenih preporuka za njihovo pojednostavljenje i unapređenje koje su pripremljene u III fazi projekta „Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu“.
Uskoro će se doneti i pravilnik kojim će se urediti rad registra administrativnih postupaka, čime će se steći pravni osnov za postavljanje registra na sajt grada i otpočeti sa njegovom primenom.
Najvažnije vesti
Kako rade inspekcije
29.12.2017.
Istraživali smo kako se primenjuje Zakon o inspekcijskom nadzoru i pripremili preporuke za njegovo unapređenje....
Privrednici o inspekcijskom nadzoru
29.11.2017.
Druga fokus grupa - privrednici otvoreno o inspekcijama i Zakonu o inspekcijskom nadzoru...